نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: لازمه اجرای توافق نامه ژنو، حمایت و پشتیبانی همگانی از این توافق نامه است.

«محمدرضا تابش» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به اجرای برنامه اقدام مشترک (توافق ژنو)، آن را روندی دانست که بیشتر در جهت جلب اعتماد طرفین است، و گفت: باید از روند اجرایی شدن توافق نامه ژنو، حمایت و پشتیبانی شود.
وی اظهار داشت: سیاست مداران غربی واقع بینانه با این قضیه برخورد کنند و در این راستا هر دو طرف جوی را به وجود نیاورند که مانع تثبیت توافق شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد دعوت از جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مذاکرات ژنو 2 درباره بحران سوریه، گفت: ژنو 2 نشست بسیار مثبت و موثری است و دعوت از ایران، نشانه رویکرد جدید جامعه بین المللی به ایران است زیرا ایران نقش تاثیرگذاری در حل معادلات منطقه ای و بین المللی دارد.
تابش در مورد استیضاح وزیران نیز اظهار داشت: بخشی از استیضاح و سوالات از وزیران حق نمایندگان و مبتنی بر واقعیاتی است که در جامعه وجود دارد، ولی ما باید در این راستا ملاحظاتی را داشته باشیم زیرا دولت تازه کار خود را آغاز کرده و باید از اعمال سلیقه و فشارهای جناحی در فرایند تنظیم و تدوین سوالات و تحقیق و تفحص پرهیز شود.
تابش افزود: در ملاقاتی که با رییس مجلس داشتم نظر آقای لاریجانی هم بر تعامل دو طرفه بود.
وی ادامه داد: مجلس باید در سوالات و تحقیق و تفحص ها جانب عدل و انصاف را بگیرد و ان شاءالله همه نمایندگان توجه داشته باشند در دام یک عده که خود را شکست خورده در انتخابات می دانند و می خواهند جبران برخی از قضایای سیاسی را کنند، نیافتند

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا